Capital.ba

U Kini dvocifreni napredak maloprodaje

18.07.2017. / 13:30

LONDON/PEKING, Luksuzni britanski modni brend “Barberi” za prva tri mjeseca ove godine povećao je maloprodaju za tri odsto na godišnjem novou, uz globalnu zaradu od skoro 500 miliona funti.

Posebno je zabilježen veliki napredak na tržištu Kine, gdje je jednocifreni rast maloprodaje pretvoren u dvocifreni.

Istovremeno, u Evropi je rast na nivou jednocifrenog, dok u Sjevernoj i Južnoj Americi opada.

Najjači rast u Kini zabilježen je kroz onlajn prodaju.

Prodaja putem mobilnih telefona čini 40 odsto “Barberijeve” internet prodaje u Kini, što je dvostruko bolje u odnosu na cifre od prošle godine.

Ovj napredak je rezultat toga što je “Barberi” u Kini uspio privući tri puta više kupaca putem “Vičeta” /WeChat/ nego u prethodnim kvartalima, navodi Kineski međunarodni radio. Srna

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!