Capital.ba

Turistička ponuda Srbije na “New York Times Travel Showu”

29.01.2018. / 7:07

BEOGRAD,  Turistička organizacija Srbije predstavila je turističku ponudu Srbije na sajmu turizma “New York Times Travel Show” u sklopu promocije turizma Evrope.

Kako je saopšteno, TOS će u Njujorku nastupiti na štandu Evropske turističke komisije, čiji je cilj promocija Evrope kao turističke destinacije na prekomorskim tržištima, pri čemu su SAD jedno od četiri prioritetna tržišta.

New York Times Travel Show je sajam koji okuplja 30.000 ‘ready to book’ posetilaca i turističkih profesionalaca, ovaj događaj okuplja 9.000 turističkih profesionalaca, a na sajmu i neposredno nakon ove manifestacije očekuje se prosečna prodaja od 7.5 miliona dolara vrednih turističkih aranžmana”, navodi se u saopštenju preš službe sajma na kome će učestvovati Turistička organizacija Srbije.

Promocija turizma Srbije na američkom tržištu intenzivirana je od strane TOS-a u saradnji sa nacionalnim avio prevoznikom “Air Serbia” nakon uspostavljanja direktne avionske linije između Njujorka i Beograda.

U sklopu predstavljanja na sajmu “New York Times Travel Show”, TOS je održao prezentaciju turističke ponude Srbije, a Air Serbia je promovisala direktan let i pakete koji se odnose na Beograd kao “stop-over” destinaciju.

Na prezentaciji turištičkih potencijala Srbije prisustvovao je veliki broj uticajnih novinara iz medijskih kuća “Elle”, “Good housekeeping”, “Real Simle online”, “Instyle”, “Martha Stewart Living” i drugih koji imaju višemilionske tiraže.

U toku 2017. godine, TOS je promovisao turističke potencijale Srbije putem kampanje američkih blogera, a ova blogerska kampanja proglašena je za najbolju influensersku kampanju u protekloj godini dodjelom nagrade “Adrian”.

Osim učešća na sajmu i B2B radionica, organizovane su i studijske posjete novinara renomiranih medijskih kuća poput “Huffington Post Travel”, “Conte Nast Travel”, TV ekipe “Travel Channel-a”, “Forbes-a”, “Washington Post-a”.

Kao rezultat intenzivnih promotivnih aktivnosti koje su sprovedene, američki mediji prepoznali su turističke potencijale naše zemlje, a CNN je proglasio Srbiju za jednu od deset destinacija koje obavezno treba posjetiti u 2018. godini.

U 2017-oj godini zabilježen je veliki porast broja turista iz SAD od 26 odsto u broju dolazaka i 19 odsto u ostvarenim noćenjima uz značajno povećanje turističkog prometa, tako je devizni prihod od turista iz SAD dospeo u top 10, čime se ovo tržište priključilo prioritetnim tržištima.

 

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!