Capital.ba

Tojota i dalje najvrijedniji automobilski brend

06.03.2014. / 17:15

tojotaLONDON, Najvrijednija marka automobila na svijetu i dalje je japanska Tojota, pokazala je ovogodišnja lista kompanije Brend fajnans (Brand Finance).

Vrijednost marke Tojota porasla je za više od trećine, na približno 35 milijardi dolara, objavio je sajt Biznis insajder (Busines Insider).

Drugo mjesto je zauzela marka BMW, iza koje slijedi Folksvagen. Za mjesto među prvih pet su se izborili još i Mercedes i Honda.

Automobilska kompanija Tojota motors prošle godine je branila poziciju najvećeg svjetskog prodavca automobila. Povećala je prodaju dva odsto, na 9,98 miliona vozila, i drugu godinu za redom je prodala više vozila nego njeni glavni konkurenti – američki Dženeral motors i njemački Folksvagen.

Tojota je prošle godine takođe postala prva fabrika u istoriji čija je godišnja proizvodnja premašila granicu od deset miliona vozila. Tanjug

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!