Telekom Srbije ponudio internet telefoniranje za firme
24.11.2009. / 18:52
BEOGRAD, Kompanija Telekom Srbije predstavila je danas novu uslugu telefoniranja preko internet protokola za poslovne korisnike, koja omogućava povezivanje više priključaka u jedinstvenu mrežu.
Na prezentaciji usluge “centreks” na Telforu rečeno je da Telekom korisniku daje svu opremu, uključujući i aparate za internet telefoniju, a usluga obuhvata i povezivanje, korišćenje, održavanje i konfigurisanje čitavog sistema.
Direktorka za marketing i prodaju Telekoma Srbije Jelena Stojanović kazala je da se time omogućavaju značajne uštede kompanijama navodeći da bi nabavka telefonske centrale i opreme koštala oko 5.000 evra.
Prema njenim rečima, dodatnim uštedama doprinose besplatni razgovori zaposlenih u okviru mreže, mogućnost poziva ka svim mobilnim mrežama po
cijeni od 4,9 dinara za minut i jeftiniji međunarodni razgovori.
Prednost je i što “centreks” uslugom u jedinstvenu mrežu mogu povezati kancelarije koje se nalaze na različitim lokacijama.
Kako su naveli u Telekomu, u zavisnosti od potreba kompanije postoje različiti paketi usluga koje omogućavaju povezivanje od četiri do više
od 200 lokala.
Komentari
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]