Capital.ba

Sve više koristimo društvene mreže tokom gledanja televizije

10.09.2012. / 16:00

BEOGRAD, Društvene mreže u trenutku dok gleda televizijski program koristi 62 odsto korisnika, što je 18 odsto više nego prethodne godine, navodi se u studiji kompanije Ericsson “TV i video potrošački trendovi 2012”.

Kako se navodi u godišnjem istraživanju Ericssonove potrošačke laboratorije, 66 odsto pripadnica ljepšeg pola koristi Facebook, Twitter i druge društvene mreže tokom gledanja televizije, dok je kod muškaraca taj procenat manji i iznosi 58 odsto.

Ističe se da četvrtina korisnika koristi društvene mreže za diskutovanje o programu koji trenutno gledaju.

“Mobilni uređaji su postali važan dio gledanja televizije jer sve više korisnika prati televizijski program preko pametnih telefona, tableta i prenosnih računara. Trend gledanja televizije u pokretu raste i 50 odsto vremena koje korisnik provede gledajući televiziju na pametnom telefonu ili tabletu čini to van kuće”, izjavio je Niklas Renblum, viši savjetnik u Ericssonu.

Dodaje se da je primjetan trend promjene koncepta kućnog video sistema i da se sve više korisnika odlučuje za jedan veliki glavni televizor uz nekoliko mobilnih uređaja kako bi lakše pratili sadržaj iz svih dijelova svog doma.

Podaci za studiju prikupljeni su u Brazilu, Čileu, Kini, Njemačkoj, Italiji, Meksiku, Južnoj Koreji, Španiji, Švedskoj, Tajvanu, Velikoj Britaniji i SAD-u. Beta

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!