Capital.ba

Srpska ima mnogo potencijalnih brendova

27.04.2012. / 11:55

TREBINJE, U Republici Srpskoj ima mnogo potencijalnih brendiranih proizvoda, ali nema nijedan zvanični brend zbog čega je Ministarstvo trgovine i turizma Republike Srpske predvidjelo izradu strategije o brendiranju kako bi se stvorili preduslovi da u budućem periodu ovo područje ima takav proizvod, izjavila je danas u Trebinju ministar trgovine i turizma Srpske Gorana Zlatković.

Zlatkovićeva je na konferenciji “Marketing u trgovini, brendiranje proizvoda i usluga” kao potencijalne brendove sa područja Hercegovine navela pasulj “poljak”, sir “trapist” i vina, te istakla da je cilj ovih konferencija da se sagleda situacija kako i na koji način da neki proizvod što brže postane brend ne samo u Srpskoj već i u širem regionu.

Ističući da bi brendiranje proizvoda za proizvođače, između ostalog, značilo veću prolaznost na tržištu, Zlatkovićeva je napomenula da bi se uporedo morali i potrošači edukovati kako bi mogli na tržištu da prepoznaju taj brend.

Poznati proizvođač vina i vlasnik vinarije “Podrumi Vukoje” Obren Vukoje kaže da su podneblje, nauka i novac neophodni da bi neki proizvod postao brend.

Vukoje napominje da “Podrumi Vukoje” već treću deceniju rade na razvoju i promociji svojih proizvoda, ističući da je put do uspjeha bio postepen i temeljit.

Četvrtoj konferenciji “Marketing u trgovini, brendiranje proizvoda i usluga” prisustvovali su predstavnici opštine Trebinje, Turističke organizacije i privrednici sa područja trebinjske opštine.  Srna

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!