Srbija na sponzorstva i donacije dala 1,9 milijardi dinara
26.12.2015. / 12:32
BEOGRAD, Ukupan trošak državnih institucija i organa u Srbiji kada su marketinške usluge u pitanju iznosio je u periodu od 2011. do 2014. godine 60,9 miliona evra.
I ta cifra je znatno manja od realne, jer mnogi nisu dostavili tražene informacije, navodi se u Izvještaju o medijima Savjeta za borbu protiv korupcije.
Najviše novca izdvojeno je za oglašavanje u sredstvima javnog informisanja – 1,99 milijardi dinara. Na drugom mjestu su sponzorstva i donacije – 1,95 milijardi dinara.
Više od 500 miliona dinara u periodu od 2011. do 2014. godine izdvojeno je za PR usluge (575 miliona), poslovno-tehničku saradnju (557) i produkciju (569).
Za izradu i održavanje veb prezentacija poreski obveznici su platili 105 miliona dinara, a za snimanje događaja 282 miliona! Izrada promo-materijala koštala je 334, press kliping 103, a organizacija raznoraznih događaja 202 miliona dinara.
Ostali troškovi, koji su u ovom slučaju otišli na stavku “ostale usluge”, iznosili su čak 235 miliona dinara.
Ekonomske vesti
Tagovi: donacijeinstitucijesponzorstvatrosak
Povezane vijesti
Komentari
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]