Capital.ba

Srbija na sponzorstva i donacije dala 1,9 milijardi dinara

26.12.2015. / 12:32

dinariBEOGRAD, Ukupan trošak državnih institucija i organa u Srbiji kada su marketinške usluge u pitanju iznosio je u periodu od 2011. do 2014. godine 60,9 miliona evra.

I ta cifra je znatno manja od realne, jer mnogi nisu dostavili tražene informacije, navodi se u Izvještaju o medijima Savjeta za borbu protiv korupcije.

Najviše novca izdvojeno je za oglašavanje u sredstvima javnog informisanja – 1,99 milijardi dinara. Na drugom mjestu su sponzorstva i donacije – 1,95 milijardi dinara.

Više od 500 miliona dinara u periodu od 2011. do 2014. godine izdvojeno je za PR usluge (575 miliona), poslovno-tehničku saradnju (557) i produkciju (569).

Za izradu i održavanje veb prezentacija poreski obveznici su platili 105 miliona dinara, a za snimanje događaja 282 miliona! Izrada promo-materijala koštala je 334, press kliping 103, a organizacija raznoraznih događaja 202 miliona dinara.

Ostali troškovi, koji su u ovom slučaju otišli na stavku “ostale usluge”, iznosili su čak 235 miliona dinara.

Ekonomske vesti

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!