Capital.ba

Šoping, ključ turizma francuske prijestonice

08.01.2014. / 18:01

francuska zastavaPARIZ, Kupovina je, pored kulturne baštine Pariza, jedan od glavnih razloga zbog kojeg turisti, posebno oni iz zemalja u usponu, dolaze u francusku prijestonicu.

Pariz je 2012. godine bio treći najposjećeniji grad u svijetu sa 29 miliona turista a, prema prvim procjenama, prošle godine je broj turista opao za oko 0,5 odsto, prenio je list Puan.

Već nekoliko godina šoping je jedan od glavnih razloga dolaska stranih turista u Pariz, koji u 53 odsto slučaja posjetu francuskoj prijestonici koriste i za kupovinu, iako samo 15 odsto njih tvrdi da su u “grad svjetlosti” došli isključivo radi kupovine a 35 odsto priznaje da se ne bi upustilo u putovanje koje isključuje šoping.

Turisti sa Bliskog istoka koji posjećuju glavni grad Francuske čak 75 odsto vremena posvećuju kupovini, dok Japanci u šopingu provode 61 odsto vremena.

Najviše na šoping troše ruski, kineski i brazilski turisti, kao i posjetioci sa Bliskog istoka.

Broj kineskih posjetioca u Parizu je između 2011. i 2013. utrostručen. Tanjug

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!