Capital.ba

Snažno povjerenje potrošača u Njemačkoj

30.04.2013. / 13:39

berlinBERLIN, Potrošačko povjerenje u Njemačkoj je i dalje snažno, što govori da je bojazan u pogledu mogućeg jačanja dužničke krize u evrozoni djelimično nestala, pokazuju danas objavljeni rezultati istraživanja agencije GfK.

Politički zastoj u Italiji i kriza na Kipru do sada nisu uticali na slabljenje povjerenja u najvećoj evropskoj ekonomiji, saopštila je istraživačka kompanija GfK, a prenosi Frans pres. GfK predviđa da će indeks povjerenja domaćinstava u maju porasti na 6,2 poena sa aprilskih šest poena.
“Čini se da potrošači nisu zabrinuti u pogledu njihove lične ekonomske situacije zbog nepromijenjenog broja nezaposlenih lica i povećanja plata”, dodaje kompanija.
Indeks potrošačkog povjerenja formira se na osnovu odgovora oko 2.000 domaćinstava o njihovim očekivanjima u vezi sa platama i cjelokupnom privredom u predstojećim mjesecima, kao i o njihovoj spremnosti da troše novac. Tanjugbiz.rs

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!