Capital.ba

Snažan rast kineske onlajn prodaje

06.04.2015. / 15:48

onlinePEKING, Vrijednost kineske maloprodaje putem interneta zabilježila je prošle godine rast od 49,7 odsto, dostigavši 2,8 biliona juana, odnosno oko 450 milijardi dolara.

Udio onlajn trgovine u ukupnom maloprodajnom prometu lani je iznosio 10,6 odsto, uz rast od 32,5 odsto, saopštio je Centar za istraživanje elektronske trgovine.

Izvještaj centra, zasnovan na podacima najvećih kineskih kompanija, pokazao je da rastu onlajn maloprodaje doprinosi njeno širenje na seoska područja, međunarodne transakcije i prodavci koji se pojavljuju na društvenim mrežama, kao što je Vi-cet. Tanjug

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!