Capital.ba

Snap preuzeo Placed, koristiće druge aplikacije kako bi locirao svoje korisnike

06.06.2017. / 16:45

NEW YORK – Snap, kompanija vlasnica Snapchata, u protekloj je četvrtini izgubila 2,2 milijarde dolara. Ipak, mlada firma nastavlja graditi svoj model poslovanja koji uključuje, čini se, i pomalo čudno oglašavanje.
Naime, Snap je kupio startup kompaniju Placed koja je fokusirana na mjerenje i određivanje lokacija korisnika kako bi mobilno oglašavanje postalo efektivnije.

Iako je Snap do sada koristio slične alate, kao što je praćenje online i “žive” kupovine svojih korisnika. Ono što Placed nudi jest analiza kroz treće aplikacije poput Facebooka, Instagrama i internet stranica.

Lociranje je jako bitno jer Snap onda može još efektivnije prodati prostor za marketing, a na osnovu toga šta određeni korisnik voli posjećivati. Recimo, 80 posto fotografija na Snapchatu nastaje u restoranima.

Kao većina drugih predstavnika svijeta društvenih mreža, Snap zarađuje kroz naplaćivanje prostora oglašivačima, a sa Placedom pokušaće parirati gospodarima internet marketinga – Googleu i Facebooku. Hina

 

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!