Capital.ba

Rusija do 2015. može postati lider po prodajnom prostoru

11.03.2014. / 20:57

rusijaMOSKVA, Rusija bi, ako se realizuju najavljeni planovi, 2015. godine mogla da postane evropski lider u pogledu prodajnog prostora u tržnim centrima, sa 19,8 miliona kvadratnih metara. 

Prema ocjeni međunarodne konsalting kompanije Džons Lang la sal (Jones Lang LaSalle), sada tržište visokokvalitetnih tržnih centara u Rusiji ima bezmalo 16 miliona kvadrata i zauzima treće mjesto po površini u Evropi, iza Velike Britanije (18,1 milion kvadrata) i Francuske (16,3 miliona).

Naredne dvije godine bi trebalo da budu rekordne po aktivnosti trgovaca nekretninama u Rusiji, a najavljeni obim izgradnje premašiće predkrizne pokazatelje. Međutim, najavljene cifre mogu biti korigovane s obzirom na ekonomsku situaciju i realan tempo izgradnje objekata, ukazuju u Džons Lang la salu.

U periodu 2014-2015. u Rusiji je najavljeno otvaranje 3,8 miliona kvadratnih metara trgovinskog prostora. Prošle godine je pušteno u rad više od 1,6 miliona kvadrata novih prodajnih površina u tržnim centrima, što je 11 odsto više nego 2012, prenio je Itar tas. Tanjug

Preuzimanje dijelova teksta ili teksta u cjelini je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na www.capital.ba
Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!