Capital.ba

Romni oglasima potapa Obamu

15.10.2012. / 8:10

VAŠINGTON, Republikanski kandidat Mit Romni i njegovi saveznici odlučili su se za visokorizičnu, ali potencijalno isplativu medijsku strategiju u posljednjim sedmicama kampanje, nastojeći da potope predsjednika Baraka Obamu oglasima i ostvare ključnu prednost na dan izbora, piše “Vašington post”.
Broj oglasa u predsjedničkoj trci protekle sedmice udvostručio se ili utrostručio u ključnim državama za ishod izbora poput Kolorada, Floride, Ajove i Virdžinije, pokazuju podaci o izbornom oglašavanju. Porast je podstakao Romni i njegovi bogato finansirani saveznici, koji su se odlučili za manje oglasa ranije u kampanji u korist “velikog praska” na njenom kraju.
Odbor za političku akciju, tzv. Super-PAC “Obnovimo našu budućnost” koji pomaže Romnija, rezervisao je 14 miliona dolara vrijedan medijski oglasni prostor u devet država u posljednjoj sedmici oktobra – više nego što je potrošio na oglase tokom cijelog septembra. Odbor je enormno povećao svoju potrošnju na mješavinu oglasa koji kritikuju Obamu i veličaju Romnija u Floridi, Ajovi, Mičigenu, Ohaju i Virdžiniji.
Blagajnik Super PAC-a Čarls Spajs rekao je da su te konzervativne grupe “bile vrlo efektivne u pariranju Obami” i da će se ti napori nastaviti s pojačanim intenzitetom. Napori republikanskog štaba dobili su zamah s Romnijevim napretkom u anketama poslije prve predsjedničke debate u Denveru 3. oktobra, gdje je Obama po raširenim ocjenama poražen.
– Događaj je izazvao priliv donacija za kampanju Romnija i konzervativnih grupa koje ga podržavaju, dajući im više sredstava za završnu ofanzivu – rekli su politički stratezi. Zbog pojačane medijske kampanje republikanaca Obama je prošle sedmice zaostao iza svojih suparnika u ukupnim rashodima za oglašavanje prvi put poslije ljeta, iako i on ima ogromne novčane rezerve poslije  prikupljenog 181 miliona dolara donacija u septembru. Završne dvije sedmice kampanje uoči izbora 6. novembra vjerovatno će donijeti najveću količinu oglasa u političkoj istoriji SAD, dijelom i zbog toga što je glavna bitka usko usmjerena na devet ključnih neizvjesnih država.

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti