Capital.ba

Reklamiranje u slovenačkim medijima poraslo devet odsto

31.03.2018. / 17:00

Reklamiranje u slovenačkim medijima poraslo 9 odstoLJUBLJANA – Oglašavanje u slovenačkim medijima poraslo je prošle godine za 9,0 procenata na više od milijardu evra, pri čemu najveći dio slovenačke “reklamne torte” i dalje pripada televiziji, čak 80 odsto, pokazuju podaci slovenačke agencije za istraživanje tržišta “Medijana”.

Televiziju prate štampani mediji sa udjelom ispod 10 odsto, slijede reklame na otvorenom i digitalni mediji sa po 3,0 procenta, radio sa 2,0 odsto, dok su drugi mediji zastupljeni sa manje od 0,5 posto, prenosi agencija STA.

Podaci o oglašavanju u digitalnim medijima su ograničeni, jer istraživanje obuhvata samo slovenačke veb sajtove, napominje se u informaciji.

Na 27 televizijskih kanala, koje pratila “Medijana”, emitovano je ukupno 3.146.490 reklama, ili u prosjeku 8.621 oglas dnevno.

Kompanije su se uglavnom reklamirale na POP Televiziji, kojoj je pripalo 33,5 odsto od ukupnog “reklamnog kolača”, a slijede Planet TV i Kanal A sa 23,4 procenta i 17,4 posto, respektivno.

Ukupna bruto vrijednost oglašavanja u štampanim medijima iznosila je skoro 96 miliona evra, što je porast za nešto više od 5,0 odsto u odnosu na prethodnu godinu.

Prema “Medijani”, štampani mediji kao advertajzing kanal su i dalje najinteresantniji trgovcima na malo, koji su lani povećali ulaganja u oglašavanje putem štampanih medija za 13 procenata.

Ukupna vrijednost “autdor” reklamiranja iznosila je 38 miliona evra, i veća je za 2,0 odsto u odnosu na prethodnu godinu.

Tanjug

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!