Prodor slovenačkog Sensilaba na kinesko tržište
22.05.2015. / 7:00
PEKING, Firma Sensilab, koja je dio slovenačke kompanije Farmicom za dekorativne kozmetičke proizvode, ušla je na kinesko tržište, objavili su slovenački mediji.
Sensilab je otvorio prodajni objekat u Šangaju, što je rezultiralo brzim rastom njegovog dohotka, prenio je Kineski radio internacional.
Prodaja te firme lani je dostigla 7,6 miliona evra, što je rast od 25 odsto u odnosu na 2013. godinu, dok je u periodu od 2011. do 2014. godine prodaja porasla za 54 odsto.
Sensilab već posluje u Hrvatskoj, Italiji, Poljskoj i Rumuniji. Tanjug
Tagovi: farmicomkinakozmetikesenslab
Komentari
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]