Prodaja “remi martena” skočila 39 odsto u prvom kvartalu
16.04.2015. / 7:50
PARIZ, Francuski proizvođač alkoholnih pića “Remi Kuantro” (Remy Cointreau) u periodu januar-mart ove godine osjetno je povećao prodaju zahvaljujući oporavku svog tržišta u Kini, poslije dvije godine pada usljed antikorupcijskih mjera koje je uvela vlada u Pekingu.
Prodaja marke “remi marten”, koja je glavni izvor profita za ovu kompaniju, skočila je 38,7 odsto u odnosu na isti period godinu ranije, prenosi Rojters.
Visoka stopa rasta prodaje konjaka “remi marten” duguje se, između ostalog, i povoljnoj uporedivoj osnovi, budući da je u istom periodu prošle godine (januar-mart 2014) bila u padu 32,3 odsto, precizira se u saopštenju ovog francuskog proizvođača konjaka, likera i šampanjca.
Kompanija je, kako navodi isti izvor, još u januaru izvjestila da su njene isporuke na kinesko tržište ponovo u porastu. Ovi podaci su u suprotnosti sa onima koje je objelodanila grupa LVMH, koja takođe izvozi konjak u Kinu, objavivši da je njena prodaja na tom tržištu i dalje u padu.
Na dobre prodajne rezultate “remi martena” takođe je uticao i snažan rast tražnje u SAD, koje su postale prvo tržište za ovaj francuski konjak, ispred Kine.
U prvom kvartalu 2015, koji je četvrti kvartal fiskalne 2014-2015. za “Remi Kuantro”, prihodi od prodaje dostigli su 224,2 miliona evra, uz organski rast od 23,4 odsto na godišnjem nivou.
U cijeloj, upravo završenoj, fiskalnoj godini prodaja je opala 6,4 odsto (kada se uključi valutni efekat) na 965 miliona evra, uz organski rast od 0,6 odsto. Tanjug
Povezane vijesti
Komentari
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]