Capital.ba

Prodaja francuskog konjaka “remi marten” opala 32 odsto

21.01.2014. / 11:20

remi martinPARIZ, Francuski proizvođač alkoholnih pića “Remi Kuantro” (Remy Cointreau) u trećem kvartalu prošle godine zabilježio je pad prodaje od 18,9 odsto, uglavnom usljed smanjene prodaje konjaka “remi marten” (Remy Martin) na kineskom tržištu.

Pad prodaje brenda “remi marten” iznosio je 32 odsto ( u odnosu na isti period prethodne godine), što je znatno iznad očekivanja analitičara. U drugom tromjesečju prodaja je opala 8,2 odsto, a u prvom 13 odsto, prenio je francuski list Kapital.

Pad prodaje konjaka u Kini, usljed mjera koje je vlada u Pekingu preduzela protiv prekomjerne potrošnje i korupcije, uticao je na to da ovaj drugi francuski proizvođač žestokih pića (iza “Pernoa Rikarda”) snizi prognozu svog operativnog profita, očekujući pad od 20 odsto za poslovnu 2013/2014. godinu.

U saopštenju se dodaje da konjak “remi marten” nastavlja da bilježi dobre rezultate na tržištu SAD, ali i Rusije, Japana i Afrike.

Prodaja likera (brendovi “kuantro” i “mun gej”) ostala je stabilna u trećem tromjesečju u odnosu na isti period prethodne godine (+0,1 odsto).

Prihodi od prodaje ove kompanije koja je nastala spajanjem “Remi Marten” i “Kuantro”, 1991. godine, u posmatranom kvartalu vrijedili su 287,6 miliona evra, odnosno, 845,7 miliona evra za devet mjeseci 2013, što je pad od 9,4 odsto u odnosu na isto razdoblje godinu dana ranije.  Tanjug

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!