Capital.ba

Proboj Nektara na nova tržišta poslije Afrike i Azije

18.10.2016. / 7:45

PARIZ, Kompanija Nektar (Nectar) će uskoro osvojiti nova tržišta, poslije proboja na tržište Afrike, Azije i zemalja bivšeg Sovjetskog Saveza, najavili su danas predstavnici kompanije na Međunarodnom sajmu prehrambene industrije u Parizu SIAL 2016. nectar_d-o-o-_logo

“Na prethodnom SIAL-u smo otvorili neka nova tržišta, prije svega u Africi i Aziji, ali i neka tržišta iz regiona bivšeg Sovjetskog Saveza, tako da nastavljamo da radimo na tim tržištima i tražimo nova da bismo proširili svoju prisutnost”, rekao je Tanjugu generalni direktor Nektar grupe Mihailo Janković.

On je izrazio očekivanje da će ove godine te pozicije biti učvršćene i da će kompanija izaći na neka nova tržišta na kojima do sada nije bila prisutna.

Štand Nektar grupe, u čijem vlasništvu je slovenački Fruktal, drugi put je na SIAL-u, najvećem sajmu prehrambene industrije na svijetu, a ove godine je, prema riječima Jankovića, prisutno oko 7.000 izlagača iz preko 100 zemalja, što, kako kaže, dovoljno govori o ozbiljnosti sajma.

“Tu su najveći svjetski proizvođači tako da možemo reći da je Nektar grupa u pravom društvu”, kazao je Janković.

Cilj ovog sajma je, kako kaže, otvoriti nova tržišta, ali i ojačati poziciju na tržištima na kojima kompanija već posluje.

Na štandu, površine 124 metra kvadratna, predstavljen je kompletan portfolio Nektar grupe, odnosno gotovi proizvodi iz asortimana Nektara, i gotovi proizvodi iz oblasti hrane i pića iz asortimana Fruktala.

“Takođe, izlažemo i nudimo našim klijentima poluproizvode, kaše i koncentrate. To je jedan segment poslovanja kojem posvećujemo dosta pažnje”, ističe Janković.

Nektar grupa je, kako kaže, vertikalno integrisana kompanija, i možda po kapacitetima za preradu voća najveća u regionu.

“Imamo kapacitete od 120 hiljada tona po sezoni, odnosno godišnje, tako da to je segment poslovanja koji želimo da unaprijedimo i da takođe vidimo potencijal na ovom sajmu”, rekao je Janković.

Kako je istakao, godišnja vrijednost izvoza Nektar grupe, van domicilnog tržišta, iznosi 36 miliona evra, i planovi su da se u budućnosti obim izvoza poveća.

SIAL je jedan od vodećih svjetskih sajmova prehrambene industrije, koji ove godine okuplja oko 7.000 izlagača iz 100 zemalja svijeta i traje do 20. oktobra. Ta manifestacija je do sada imala 150.000 posjetilaca i goste iz 20 različitih privrednih sektora. Tanjug

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!