Capital.ba

Portal “MOJ M:TEL” prilagođen potrebama korisnika

23.08.2016. / 11:15

mtelBANJALUKA, Registracijom na portaluMoj M:tel” /www.mojmtel.ba / korisnici usluga kompanijeM:telmogu provjeriti trenutnu potrošnju na svom telefonskom računu, pristupiti spisku poziva, dobiti telefonski račun putem elektronske pošte ili aktivirati usluge poput poziv na čekanju, govornu poštu i slično.

Zainteresovani se na portalu 24 časa dnevno mogu informisati i o najnovijim aktuelnostima iz “M:tel” ponude.

Iz kompanije “M:tel” saopšteno je da je proces registracije na portalu “Moj M:tel” jednostavan, a da je ključni korak za registraciju preuzimanje ličnog identifikacionog broja /LIB-a/. Srna

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!

    Komentari na članak: Portal “MOJ M:TEL” prilagođen potrebama korisnika

    1. mila

      Ja htjela da uzmem duo paket i da plaćam par maraka jeftinije,a oni uduplali troškove,umjesto da objedine oni sad posebno računaju preplatu za adsl tako da sad umjesto oko 50 km plaćam 80.Stalno me ganjaju sa nekakvim dugovima,a redovan sam platiša.

    2. zihnija

      LJudi moi ovo nije normalno šta rade kupio sam tjetetu na pretplatu tel HUAWEI na dvije god oderali me sa računima i čim je isteko ugovor napravio sam raskid ugovora telefon se pokvario nemože niko da ga popravi eto čm se sve bave

      • jelica timotija

        I mene isto ovo je sramota kažu jedno a rade drugo, račun dođe duplo a kad hoćeš da raskineš ugovor moraš platiti i ono što nisi potrošio ,strašno .

    3. Tvlice

      Hahahahahah sve ste u pravu….kad ih nazoves samo ti kazu restartuj sve….pa to svako zna sam a da otklone kvar treba im 72 sata…..

    4. milan

      K…C od kompanije koja se pocela baviti prodajom bjele tehnike, a ne onim sa cim bi trebala nisu ulozili ni feninga u postojecu infrastrukturu opticki kabal je za njih misaona imenica, blic i elta su daleko kvaliteniji i jeftiniji da ne kazem da mtel ne moze isporuciti vecu brzinu interneta od 5 mb/s dok blic i elta trenutno imaju 15 mb/s, toliko im dobro ide da saljecu ljude po parkinzima da predju na pretplatu katastrofa od kompanije.

    5. Šojić

      A nije bilo zvanično otvaranje novih prostorija? Malo je sramota?

      *Poserem se na MTEL i na njegovog poslovnog partnera Milu Radišića*.