Capital.ba

Poljska modna kompanija LPP ulazi na tržište BiH

22.12.2018. / 13:48

KRAKOV – LPP, poljska modna kompanija u čijem su vlasništvu brendovi Reserved, Cropp, House, Mohito i SinSay, širi mrežu i na Balkanu. U 2019. godini planira ući na tržište Bosne i Hercegovine.

Hrvatska je bila prvo tržište u regionu na kojem su se pojavili 2014. godine. U Srbiju su sa brendovima Reserved i Sinsay ušli 2017. godine i nastavljaju da šire prodaju dovođenjem ostalih brendova iz svog portfelja.
U septembru 2018. otvorili su svoju prvu radnju u Sloveniji.

Posljednjih godina, poljsku kompaniju LPP mnogi nazivaju najbrže rastućom u oblasti maloprodaje odjeće.
Kako pokazuju najnoviji finansijski izvještaji, rezultati su impresivni.

Samo u prvih devet mjeseci ove godine ostvarili su rast neto profita od 36,5 odsto u odnosu na isti period prethodne godine. Prisutni su sa svojim brendovima, prije svega najpoznatijim brendom Reserved, na 20 evropskih tržišta, ali i u Aziji i na Bliskom istoku.

LPP trenutno ima oko 1.700 radnji koje se prostiru na više od milion kvadratnih metara, izvještava franchising.rs.

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!