Capital.ba

Osmi rođendan Facebooka

04.02.2012. / 16:20

NJUJORK, Na današnji dan kompanija Marka Zukerberga proslavlja svoj osmi rođendan.

Svega par dana nakon objave informacija o inicijalnoj ponudi, Facebook osmi rođendan dočekuje sa 845 miliona aktivnih korisnika i jako uspješnim poslovanjem, neto prihod kompanije u 2011. godini bio je milijardu dolara.

Vrijednost kompanije procijenjuje se na 75 do 100 milijardi dolara, a prema najnovijem istraživanju koje ima za temu Facebook, a koje je sproveo Pew Research Center, korisnici i dalje pokazuju nesmanjeno interesovanje za ovu mrežu.

Naime, čak i dugogodišnji korisnici ove mreže ne pokazuju nikakve znake zasićenosti Facebookom, pokazalo je njihovo istraživanje.

“Što više Facebook prijatelja korisnik ima, biće aktivniji u dodavanju novih prijatelja, lajkovanju, dopisivanju putem privatnih poruka, komentarisanju, postavljanju i tagovanju fotografija i pridruživanju grupama, navodi se u izvještaju.

Facebook je pokrenut 4.februara 2004. godine na adresi www.thefacebook.com, a the je “ispalo” iz naziva 2005. godine, kada je otkupljen domen facebook.com, za 200.000 dolara.

Najprije mreža je bila dostupna samo studentima Harvarda, a za sve starije od 13 godina postala je dostupna 26. septembra 2006. godine.

Prvih 100 miliona korisnika Facebook je dostigao u avgustu 2008. godine. B92

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!