Capital.ba

Oglasi se sa TV-a sele na internet

04.08.2013. / 15:56

internetBEOGRAD,  Amerikanci će ove godine pogledati više oglasa na internetu i mobilnim uređajima nego na televizorima, pokazalo je istraživanje tržišta kompanije eMarketer.

To je prvi put da oglasi vezani uz digitalne medije prestižu televizijske oglase, a kao glavni razlog navodi se to što korisnici provode sve više vremena pregledavajući sadržaje na uređajima kao što su pametni mobilni telefoni, tableti i računari, prenosi portal bug.hr.

Vrijeme provedeno ispred računara i raznih mobilnih uređaja trebalo bi ove godine porasti 16 odsto, sa druge strane, vrijeme provedeno ispred televizora pašće tri odsto.

Prosječni Amerikanac će prema rezultatima istraživanja dnevno provoditi 5.09 sati ispred raznih uređaja koji omogućavaju pregledavanje digitalnih medija, dok će ispred televizora provesti u prosjeku 4.31 sat.

U studiji se ističe kako korisnike koji istovremeno gledaju TV i pregledavaju sadržaje na tabletu, jednako broje u obe grupe. Tanjug

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!