Capital.ba

Na internetu najviše interesovanja za kupovinu tehnike

06.05.2013. / 18:19

internetBEOGRAD, Sajtovi putem kojih se prodaju i oglašavaju različite vrste robe i predmeta u Srbiji bilježe neprestani porast broja korisnika, a najtraženija na tim portalima je tehnika, ukazuju stručnjaci.

Menadžer za odnose s javnošću sajta Limundo Anđelka Ducić rekla je da se na tom portalu za aukcijsku kupovinu i prodaju svakog dana registruje 500 novih korisnika, i sada ima više od 360.000 članova.

“Kada bi se svi članovi Limunda skupili na jednom mjestu i formirali grad, to bi bio drugi najveći grad u Srbiji poslije Beograda”, rekla je Ducić.

Na sajtu Limundo oglašeno je više od 700.000 predmeta , a najviše se prodaju i kupuju knjige, tehnika, odnosno mobilni telefoni i računari, navela je sagovornica.
Jedan od najskupljih predmeta koji je oglašen na Limundu jeste bager Džoa bageriste.

Interesovanje, međutim, ne manjka ni za ljubavne serijale – ljubavna pisma iz tridesetih godina prošlog vijeka sa sve damskom tašnicom, kao i savremene ljubavne priče.

“Često se oglašavaju i kolekcionarski predmeti, a nije rijetkost i da neko postavi različite časopise, a da ne zna da su to kolekcionarski predmeti”, rekla je Ducić.

Prema njenim riječima, najskuplji predmeti na Limundu su, ipak, kompleksne mašine za pravljenje sladoleda, rashladne vitrine, automobili i tehnika.

Njena koleginica Sandra Poprečica navela je da se zahvaljujući društvenim mrežama doprinosi povećanju prodaje pojedinih predmeta.

“Kada iskombinujemo sve kanale, tviter, fejsbuk, blog, putem kojih se trudimo da obavještavamo korisnike o svim akcijama i novitetima, integracijom svih kanala doprinosimo tome da, kada promovišemo neku kategoriju, raste i prodaja tih predmeta”, rekla je Poprečica.

Predstavnik portala shopmania.rs, Mirjana Popović, kaže da i taj sajt, koji se bavi upoređivanjem cijena, bilježi porast broja korisnika.

“Šop manija postoji u 27 zemalja svijeta, a u Srbiji se sajt pojavio prije dvije godine. Sajt je portal za upoređivanje cijena, gdje se može vidjeti gdje neki proizvod može da se kupi, po kojoj cijeni, koji su način plaćanja, troškovi isporuke”, rekla je Popović.

Mjesečno ima više od 240.000 posjetilaca sa više od 870.000 pregleda, a postoji oko 200 onlajn prodavnica i oko 165.000 proizvoda.

Najposjećenije kategorije proizvoda u prošloj i u 2011. godini bili su televizori, laptopovi, računari, digitalni fotoaparati, mobilni telefoni, ali i bebi oprema, ženska kozmetika, donji veš, igračke za odrasle.

Prema njenim riječima, u međuvremenu je došlo do pada potražnje za laptopovima i desk-top računarima a, samim tim, i za drugim računarskim komponentama.

Primjećen je,međutim, porast interesovanja za tablet računarima, dodala je sagovornica. Tanjug

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!