Capital.ba

McDonald's: Veća zarada na limunadi, nego na hamburgeru

23.07.2011. / 7:27

NJUJORK, Najveći svjetski lanac restorana McDonald's mogao bi zahvaljujući prodaji svojih smrznutih napitaka, poput limunade, povećati svoj profit i tako supstituirati rastuće troškove hrane koji proizvodnju i prodaju njihovog najpoznatijeg proizvoda, hamburgera, čine manje isplativom, javlja Bloomberg.

U analizi koju su izradili Bloombergovi stručnjaci, McDonald's bi mogao ostvariti prosječne prihode za posljednji kvartal u iznosu 6,65 mlrd dolara, odnosno zaradu od 1,28 dolara po akciji.

Zbog porasta cijene mesa, McDonald's je pažnju usmjerio na proizvodnju svojih McCafe napitaka. Prodaja napitaka čini ukupno 20 odsto prodaje svih McDonald's proizvoda.

Zbog intenzivno rastućih cijena hrane na svjetskim tržištima, McDonald's nije u mogućnosti tako brzo prilagođavati svoje cijene rastućim troškovima te je iz tog razloga usmjeravanje na intenzivniju prodaju napitaka način kako da se nadoknade mogući gubici.

Profitna marža McDonald's prodavaonica takođe je smanjena na 17,7 odsto u prvom tromjesečju  u odnosu na isti periodu prošle godine kada su profitne marže iznosile 18,2 odsto. U prvom kvartalu, MsDonald's je ostvario neto dobit od 1,21 mlrd dolara, a analitičari predviđaju kako će neto dobit u drugom kvartalu iznositi 1,34 mlrd dolara.

Share Tweet Preporuči

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!