Capital.ba

“Maximalno otvoreno”

02.06.2009. / 13:46

delta-maxiBANJALUKA, Komapanija Delta Maxi Banjaluka uvodi nov način komunikacije s potrošačima koji će se sprovoditi pod sloganom „Maximalno otvoreno“, saopšteno je iz ove kompanije.
Riječ je o mehanizmu direktne komunikacije s potrošačima gdje će, kroz diskusije koje će se održavati u prodajnim objektima Delta Maxi Banjaluka kupci svoje stavove o radu, prijedloge, sugestije ali i kritike iznositi direktno menadžmentu kompanije.
Akcija Maximalno otvoreno sprovodiće se tokom cijele godine u Tempo i Maxi marketima u Banjaluci, Novom Gradu, Prijedoru, Jajcu, Prnjavoru, Doboju, Bijeljini, Brčkom i Brodu, a akcija ima za cilj da se na osnovu zapažanja i prijedloga potrošača rad i cjelokupna usluga maksimalno prilagode potrebama i željama kupaca.

Share Tweet Preporuči

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!