Capital.ba

“Lego” opet dominira

02.09.2015. / 16:27

legoKOPENHAGEN, Danski proizvođač “Lego” ponovo dominira na globalnom tržištu igračaka – u prvom dijelu godine kompanija je zabilježila dvocifreni rast prodaje i profita.

Usponu “Lega” najviše su doprinijele prodajne linije “Jurasik Vorld” i “Elves”, te višegodišnje ulaganje u razvoj azijskih tržišta.

Iza “Lega” su američki proizvođač “Barbe Metel” te “Hasbro”.

“Lego” navodi da im je prodaja u prvih šest mjeseci 2015. “rasla” 23 odsto na 2,1 milijardu dolara.

“Matel” je rastao pet odsto na 1,9 milijardu dolara, a “Hasbro” /proizvođač “Transformersa”, “Monopola” i linije “Moj mali Poni”/ “rastao” je 0,2 odsto na 1.5 milijardu dolara.

U profitu je razlika još veća. “Lego” je “skočio” 27 odsto na 700 miliona dolara, “Metel” je “pao” za 54 miliona, a “Hasbrov” profit iznosio je 130 miliona dolara.

“Lego” je napravio “bum” u Aziji. Njihova mega-tvornica u Kini, nakon dvije godine gradnje, počeće da radi punim kapacitetom krajem 2015.

Slabljenje evra donijelo im je pet odsto rasta, a u “Legu” očekuju da će, uprkos izvještajima o padu kineske ekonomije, rast prodaje nastaviti da raste u dvocifrenim stopama.

“Lego” je nedavno dobio veliki spor pred Opštim sudom EU, koji je odlučio da su “Lego” figurice”, koje predstavljaju sve – od Darta Vadlera do Vilijema Šekspira – zaštićeni oblik, navode portali.

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!