Capital.ba

Komunikacija preko društvenih mreža povećava produktivnost

03.08.2012. / 13:02

NJUJORK, Prema istraživanju McKinsey Global instituta preko četvrtine radnog vremena ljudi troše na provjeravanje i pisanje e-mailova.

Iako vlada mišljenje da je Facebook krivac za „protraćeno“ vrijeme na poslu, najveći kradljivac je ipak dobar stari e-mail.

Ovo se odnosi na menadžere, prodavce i ostala zanimanja čije je zanimanje po definiciji interaktivno i koji troše prosječno 2.6 sati dnevno na e-mail, što ukupno iznosi 27 dana u godini.

Na drugom mjestu potrošača vremena je traženje i prikupljanje informacija koje odnosi otprilike 1.76 sati dnevno, što je 19 odsto radnog vremena, a interna komunikacija i saradnja s kolegama je tek na trećem mjestu s 14 odsto radnog vremena.

McKinsey zato predlaže, vjerovali ili ne, snažniju integraciju društvenih mreža u kompanije, tvrdeći da će zaposleni na taj način puno brže komunicirati međusobno i s klijentima, što će dovesti do povećanja produktivnosti.

Prema njihovim izračunima, produktivnost bi se na taj način mogla podići fantastičnih 20 do 25 odsto. Bizlife.rs

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!