Capital.ba

Kina za Volvo postala prvo tržište

25.08.2014. / 7:15

volvoŠTOKHOLM, Švedska Volvo grupa poslovala je sa dobitkom u prvom polugodištu 2014, zahvaljujući snažnom povećanju prodaje u Kini, kao i rastu u Evropi.

Ova kompanija, u vlasništvu kineske grupacije Džili (Geely) od 2010. i jedan od vodećih švedskih izvoznika i poslodavaca prema broju zaposlenih, u prvih šest mJeseci je ostvarila operativni profit od 1,21 milijardi kruna (132 miliona evra), dok je u istom lanjskom periodu poslovala sa gubitkom od 577 miliona kruna, prenosi Rojters.
Prodaja vozila na kineskom tržištu u posmatranom periodu porasla je po dvocifrenoj stopi, čime je ovo tržište postalo glavno za kompaniju Volvo, ispred SAD-a.

Prihodi od prodaje porasli su gotovo 15 odsto na godišnjem nivou, dostigavši 64,8 milijardi kruna.

Ovaj proizvođač koji planira da udvostruči godišnju prodaju do 2020. na oko 800.000 jedinica, ovog mjeseca plasiraće na tržište model “XC90”, koji je razvijen pod kompletnim vođstvom kineskog akcionara.

Volvo planira da novi model vozila prodaje po cijeni koja korespondira odgovarajućim modelima Mercedesa i BMW-a. Tanjug

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!