Capital.ba

Kina najveće tržište Pežoa

14.01.2015. / 15:54

pezoPARIZ, Francuski proizvođač automobila Pežo Sitroen ostvario je prošle godine rast prodaje nakon tri godine pada, zahvaljujući uspješnim rezultatima u Kini, koja je prestigla Francusku i postala najveće tržište za kompaniju.

Drugi po veličini evropski proizvođač vozila prodao je u 2014. 734.000 automobila u Kini, 31,9 odsto više nego u 2013, uvećavši svoj udio na kineskom automobilskom tržištu na 4,4 odsto, prenosi agencija Frans pres.

Globalna prodaja francuske kompanije istovremeno je porasla 4,3 odsto na 2,9 miliona vozila.

U Kini je prodaja vozila marke “pežo” skočila 43,1 odsto na 386.565 automobila, od čega su trećinu činili terenci. Pežo je u Kini u 2014. otvorio 100 novih prodavnica vozila.

Kompanija je u Francuskoj prošle godine prodala 637.682 vozila, a u cijeloj Evropi prodaja je porasla 8,1 odsto na 1,8 miliona vozila.

U Rusiji i Brazilu, uslovi poslovanja bili su teži, dodaje Pežo Sitroen, prenose agencije.

Firma je u 2013. imala neto gubitak od 2,32 milijarde evra, u odnosu na manjak od 5,01 milijarde iz prethodne godine.

Podaci za 2014. još nisu izračunati.

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!