Kina: Kombinovana vrijednost dostigla 911,5 milijardi dolara
13.02.2018. / 12:10
PEKING, Kombinovana vrijednost brendova kineskih kompanija porašće tokom ove godine na 911,5 milijardi dolara, što je devet puta više u odnosu na situaciju prije deset godina.
Kineski udio u globalnoj vrijednosti brendova dostigao je 15 odsto ove godine u odnosu na tri odsto, koliko je zabilježeno 2008. godine, po čemu je Kina na drugom mjestu odmah iza SAD.
U godišnjem izvještaju konsultantske firme “Brend finansi” o temi najvrednijih svjetskih brendova navedeno je da se među najboljih 100 nalaze 22 kineska brenda sa bankom ICBC, koja se prošle godine utvrdila na 10. mjestu, navodi Kineski međunarodni radio.
U izvještaju se predviđa snažan rast digitalnog sektora tokom 2018. godine, uz isticanje mogućeg porasta vrijednosti brenda podstaknutog kineskim brendovima poput “Alibabe”, “Tencenta”, “Večeta” i “Baidua”, koji će na godišnjem nivou prosječno bilježiti rast od 67 odsto. Srna
Tagovi: brendoviizborkinaprihodi
Povezane vijesti
Komentari
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]