Capital.ba

Kering: Luksuzni brendovi na iskušenju

23.02.2014. / 7:10

keringPARIZ, Neto profit francuske kompanije luskuzne robe Kering prepolovljen je prošle godine, zbog preusmjeravanja fokusa te grupacije na brendove Gucci i Yves Saint-Laurent.

Neto profit Keringa smanjen je prošle godine na 49,6 miliona evra sa milijardu evra iz 2012. godine, zbog vanrednih troškova povezanih sa povlačenjem kompanije iz maloprodaje i internet porudžbina, i fokusiranja na najluksuznije proizvode i tržišta, navodi se u saopštenju kompanije, a prenosi AFP.

Takav pad profita naročito je neuobičajen za francuski sektor luksuzne robe pod čijom kontrolom su mnogi globalni svjetski brendovi.

Kada se, međutim, izuzmu vanredni troškovi od 1,2 milijarde evra, neto profit Keringa je pao za 3,1 odsto na 1,23 milijarde evra, dok je profit iz poslovanja takođe smanjen za 2,3 odsto na 1,75 milijardi evra. Indikator.ba

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!