Capital.ba

Kako su nasjeli na trik Burger Kinga

07.10.2013. / 7:45

krompirNJUJORK, Burger King je na američkom tržištu izveo PR štos: promjenili su ime u Fries King, stavili logo u crtež krompirića i ispod napisali “nekadašnji Burger King”.

Kompanija je društvene mreže zatrpala fotografijama svojih restorana na kojima je istaknuto novo ime i logo, a vijest o promjeni imena brzo su društvenim mrežama proširili i sami kupci.
Dan kasnije mediji su otkrili kako je riječ o reklamnom triku kojim Burger King promoviše novi, zdraviji pomes-frites.

Krompiriće su početkom jeseni počeli da reklamiraju na sve strane. Stavili su ih u hamburger i proizvod nazvali French Fry Burger, pustili su i kampanju Satisfreis, krompiriće za koje tvrde kako imaju 40 odsto manje masnoće, 30 odsto manje kalirija i puniji ukus.

Magazin Adweek u komentaru je napisao kako sigurno jesu postigli da svi na društvenim mrežama pričaju o njima, ali i da su zbunili kupce i naveli ih na pomisao da Bruger King postaje restoran brzih krompirića i da nemaju razlog da se hvale svojim hamburgerima, prenose agencije.

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!