Capital.ba

Kako nas trgovci prevare da kupimo proizvod

21.02.2013. / 6:50

slikaBEOGRAD, Svako od nas je kupac, a neki su ujedno prodavci i to odlični.

Ono što ih razlikuje od prosječnih je iskustvo koje ih je naučilo kako da namame ljude i privuku njihovu pažnju.

Živojin Petrović, doktor ekonomskih nauka i preduzetnik, podigao je trgovačku dovitljivost na viši nivo. On je na svom Tviter nalogu napisao savjete kako je privlačio mušterije u svojoj firmi „Procesor komerc”, koja prodaje tehniku.

Lekcija broj 1

Stavim popust 15 odsto, slabo ide. Onda ulubim rukom sa strane uređaj, napišem popust zbog oštećenja 15 odsto i ide kao alva.

Lekcija broj 2

– Na uređaje koje niko nije kupovao napišem „prodato”, „rezervisano”, „kaparisano”… I odmah svi traže isti takav. Cijena nije važna.

Lekcija broj 3

– Na uređaj koji dugo nije prodat napišem „Uzorak. Nije za prodaju”. I svi baš taj hoće. Onda zovem magacin, pa kao preko veze.

Lekcija broj 4

– Sa uređaja koji se slabo prodaje skinem cijenu i odmah se svi raspituju za isti.

Lekcija broj 5

– Kupci su mi uvijek tražili novo. Ok, ako već nemam stalno nove modele, dnevno sam premještao istu robu po izlogu i radnji – i eto novog.

Lekcija broj 6

– Na svim TV-ima u prodavnici namjestim isti program, ali samo na modelu koji se najslabije prodaje pustim fudbal.

Lekcija broj 7

– Uvijek sam vodio računa da u radnji imam podjednako interesantne robe i za muškarce i za žene. U suprotnom, kupovina kraće traje, prenose agencije.

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!