ENERGETIKArs.com Prvi poslovni portal u Republici Srpskoj - CAPITAL.BA

Iz Gugla kažu: Srbija stigla do 2008.

Objavljeno u TELEKOMUNIKACIJE i IT

BEOGRAD, Srbija je u digitalnom razvoju stigla do 2008. godine, dok se Velika Britanija nalazi u 2022. godini, smatra stručnjak iz Gugla Džonatan Frensis. 

Frensis je, na jučešnjoj konferenciji “Didžital dej”, rekao da srpski korisnici provode više vremena u konzumaciji digitalnih medija od korisnika u Britaniji – 12 minuta ili 10 odsto vremena više dnevno.

“Međutim, vaši oglašivači to ne prepoznaju. Od svih medija, 25 odsto vremena Srbi konzumiraju digitalne medije, dok oglašivači troše samo 11 odsto budžeta na ovu vrstu medija”, rekao je Frensis.

U Ujedinjenom Kraljevstvu, oglašivači troše 100 puta više novca u digitalnim medijima, iako, njihovi korisnici provode tamo 27 odsto vremena manje nego srpski korisnici.

Srbija je, konstatuje ovaj stručnjak, u digitalnom razvoju negdje u 2008. godini, preneo je “Blic”.

“Pričao sam sa ljudima iz vaše zemlje i oni tvrde da “Srbija nije digitalna”.

“Moj odgovor je: Srbija je i te kako digitalna, jer vaši građani provode mnogo više vremena na digitalnim medijima od svjetskog prosjeka. Problem je samo što firme koje se oglašavaju u medijima to ne prepoznaju. Oglašivači su pred izborom: da li će biti prisutni tamo gdje su ljudi, ili tamo gdje su ljudi nekada bili”, zaključio je Frensis. Tanjug

Ključne riječi:  , , , , ,

Komentari |


Komentari (0)

Komentariši

Vaša email adresa neće biti objavljivana. Neophodna polja su označena sa *

(obavezno)

Pravila komentarisanja

Slobodno komentarišite, kritikujte i izrazite svoje mišljenje,

Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:

Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu info@capital.ba

A- A A+