Capital.ba

Intenzivnije aktivnosti na tržištu BiH

16.03.2012. / 12:06

BANJALUKA, Ceresit, brend kompanije Henkel prvi put učestvuje na 16. Međunarodnom sajmu građevinarstva Grames 2012, koji se održava od 14. do 19. marta na Banjalučkom velesajmu. Kao jedan od vodećih brendova kompanije Henkel, Ceresit ove godine najavljuje intenzivnije aktivnosti na tržišu BiH.

„Ceresit, brend kompanije Henkel, već dugi niz godina kroz Ceretherm sistem proizvode nudi rješenja za uštedu energije, to je ujedno jedini termoizolacioni sistem na tržištu koji nudi 25 godina dugotrajnosti. Uz sistem Ceresit fasada uštede energije su i do 40 odsto, te se investicija isplati već u periodu od tri  – sedam godina“,  istakao je Jovan Šarenac, direktor sektora Adhezivi.

On ističe da je  investicija u izolaciju samo  jedan od načina racionalizacije potrošnje energije, te da e važno da građani postanu svjesni značaja koji termoziolacioni sistemi (fasade) imaju i ušteda koje se na taj način postižu, a koje umnogome doprinose energetskoj efikasnosti.

U svojoj ponudi Ceresit ima usklađen asortiman proizvoda, sistema i usluga za građevinare i keramičare. Ceresit nudi najinovativniju tehnologiju sa fokusom na ljepila i fug mase za polaganje keramičkih pločica, sisteme za hidroizolaciju, sisteme za termoizolaciju, ljepila široke potrošnje, pur pjene, silikone i podopolaganje.

Kao najveći proizvođač ljepila za keramiku u regionu, na štandu su predstavljene inovacije u ovom segmentu – ljepilo za keramiku CM11 Plus. U ovu kategoriju spadaju i ljepilo za keramiku CM9, za unutarnje površine, sa dužim otvorenim vremenom i jačom adhezijom i fleksibilno ljepilo za keramiku CM16, za polaganje neupijajućih keramičkih pločica i pločica od prirodnog kamena, idealan za primjenu u okviru sistema “pločica na pločicu”.

Za efikasnu borbu protiv gljivica i plijesni Ceresit ima jako oružje – Ceresit CE 40 TrioProtect fug masa i sanitarni silikon Ceresit CS25.

Izrada termoizolacionih sistema pomoću Ceresit Thermo Universal ljepila vrši se na svim standardnim unutrašnjim i spoljašnjim površinama ako su čvrste, stabilne, čiste i suhe, bez materija koje mogu da naruše vezivanje.

Ceresit Thermo Universal, ljepilo za rabiciranje i ljepljenje stiropora, fine je granulacije i omogućava izuzetnu lakoću primjene, brz rad i savršeno gladak i elastičan završni sloj.

Henkel, sa vodećim brendovima i tehnologijama, posluje širom svijeta u tri oblasti: deterdženti i kućna hemija, kozmetika i adhezivi tehnologije. Kompanija Henkel osnovana je 1876. godine, a danas je lider na potrošačkom i industrijskom tržištu, sa poznatim brendovima kao što su Persil, Schwarzkopf i Loctite. Henkelove prioritetne akcije su izlistane u njemačkom indeksu DAX, a kompanija je prema magazinu „Fortune“ među 500 najvećih globalnih kompanija.

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!