Houm dipo profitirao od oštre zime u Sjevernoj Americi
19.08.2014. / 17:47
VAŠINGTON, Američka kompanija Houm dipo (Home Depot), najveći svjetski lanac prodavnica za opremanje domova, ostvarila je bolji rezultat od očekivanog u drugom kvartalu fiskalne 2014/2015, profitirajući od rasta tražnje u Sjevernoj Americi, zbog povećanih potreba za popravkama i intervencijama u domovima poslije oštre zime.
Ovaj američki gigant u periodu maj-juli zabilježio je neto profit od 2,05 milijardi dolara, ili 1,52 dolara po akciji, prema 1,79 milijardi (1,24 dolara po akciji) godinu dana ranije, prenio je Rojters.
Prihodi od prodaje u istom kvartalu porasli su 5,7 odsto, na 23,81 milijardu dolara. Finansijski stručnjaci u prosjeku su predviđali 1,45 dolara profita po akciji i 23,61 milijardu prihoda.
Za cijelu poslovnu godinu, Houm dipo računa na profit po akciji od 4,52 dolara i na rast prihoda od 4,8 odsto. Tanjug
Tagovi: dolarihoum dipoizdvajamoprihodivazno
Povezane vijesti
Komentari
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]