Capital.ba

Henkel Ceresit na tržištu BIH ostvario skoro 50 odsto rasta u 2012. godini

14.03.2013. / 17:12

ceresitBANJALUKA, Nakon izuzetno uspješne godine Ceresit, neizostavni dio svake kvalitetne gradnje i ove godine učestvuje na Međunarodnom sajmu građevine GRAMES, koji se održava od 13. do 18. marta na Banjalučkom velesajmu. 

Kao jedan od vodećih brendova kompanije Henkel, Ceresit će ove godine intenzivirati svoje aktivnosti na bosanskohercegovačkom tržišu.

Na Ceresit štandu, kompanija je predstavila svoje vrhunsko ljepilo za keramičke pločice CM11 PLUS, kao i neke od najznačajnijih proizvoda kad je u pitanju ljepilo za keramiku, fug mase, silikoni, termoizolacione fasade, hidroizolacija, sistemi za podopolaganje, samonivelišuće mase i ljepilo široke potrošnje. Također, posjetiocima je predstavljena posljednja inovacija, vrijedna preko 1 milion KM, nov paletizer Stretch Hood, potpuno nov način pakovanja paleta. Ovom inovacijom smanjena je mogućnost deformacije palete i proizvoda pri transportu i obezbijeđeno je sigurno vanjsko skladištenje paleta koje su otporne na kišu i snijeg.

„Izuzetno nam je drago što je domaći potrošač prepoznao pouzdanost i kvalitet Ceresit proizvoda, što se ogleda u ostvarenom rastu od skoro 50 odsto u odnosu na 2011. godinu. U planu imamo velika ulaganja kako bismo našim partnerima i krajnjim kupcima osigurali što bolje uslove i još jednom potvrdili da smo pouzdan i kvalitetan partner u gradnji. Ceresit se izdvaja od ostalih brendova kontinuiranim ulaganjem u razvoj i inovacije u proizvodnom programu, kao i vrhunskim kvalitetom proizvoda koji ispunjavaju stroge ekološke standarde. To najbolje potvrđuje činjenica da je CM11 PLUS naše najprodavanije ljepilo u cijelom regionu“, izjavio je Jovan Šarenac, izvršni direktor Henkel Ceresit.

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!

    Komentari na članak: Henkel Ceresit na tržištu BIH ostvario skoro 50 odsto rasta u 2012. godini

    1. Esed

      Smece od fasade. Reklamirao prije par mjeseci nikad se vise niko nije javio. Smece Smece od ljudi

    2. Predrag krunic

      Smece fuge CERESIT mi unistile kompletne plocice,moram sve plocice odvaliti i ponovo raditi