Capital.ba

“Gugl” i “Jahu” napravili novi reklamni sporazuma

05.11.2008. / 8:18

VAŠINGTON, Internet pretraživači “Gugl” i “Jahu” dostavili su američkom ministarstvu pravde novu verziju svog sporazuma o podjeli reklamnih prihoda, sklopljenog proljetos, kako bi dobili odobrenje antimonopolskih vlasti, objavio je američki privredni dnevnik “Vol strit džornal” (Wall Street Journal – WSJ).
 Prema novoj šemi, trajanje sporazuma kojim je predviđeno da “Gugl” objavljuje svoje reklame na “Jahuu”, a da potom dijele profit, skraćeno je na dvije sa 10 godina, a udio “Jahua” u tom profitu sada je ograničen na četvrtinu. 
  Druga promjena je, kako piše WSJ, što će reklamni oglašivači na “Guglu” moći da traže da se njihove reklame ne objavljuju na “Jahuu”, prenio je WSJ.  
 Projekat “Gugla” i “Jahua” o podjeli reklamnih prihoda, objavljen u junu, izazvao je kritike više oglašivača, koji su smatrali da će on rezultirati ugrožavanjem konkurencije na američkom tržištu reklama koje se objavljuju na veb pretraživačima, podsjetio je Rojters.

Share Tweet Preporuči

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!