Capital.ba

Google je kralj oglašavanja

22.09.2012. / 7:20

NJUJORK, Fejsbuk će morati da se zadovolji drugim mjestom na ovogodišnjoj top listi prihoda od oglašavanja online na tržištu Sjedinjenih Država.

Google i Fejsbuk odmjeravaju snage na više bojišta. Ekipi na čelu s Markom Zakerbergom ide bolje na području društvenih mreža, ali Sergey Brin i društvo su bolji na drugom važnom području: prihodima od oglašavanja.

Div iz Mountain Viewa ostvariće prihod od oko 2,31 milijardi dolara od online oglašavanje tokom ove godine, što će mu donijeti 15,4 odsto tržišnog udjela. A ujedno će i Fejsbuku preoteti prvo mjesto u segmentu digitalne prodaje oglasa.

Tom dvojcu u leđa gleda nekadašnji lider Yahoo, prenose agencije.

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!