Capital.ba

Fejsbuk ne shvata da nam je dosta promjena

06.03.2013. / 7:15

fejsbukNJUJORK, Jedva da prođe dan da se Fejsbuk ne oglasi sa nekom izmjenom u vezi izgleda ili funkcionisanja profila.

Tako je nedavno najavljena nova vrsta pretrage, takozvani Graph Search, koji će snažno udariti na našu privatnost.

Zatim je u petak najavljen novi izgled Timelinea koji se trenutno testira na korisnicima sa Novog Zelanda.

Najnovija promjena koju je Fejsbuk najavio odnosi se na sadržaj koji se pojavljuje u News Feed-u. News Feed je početna strana na kojoj pratimo šta se dešava kod naših prijatelja. Kao što ste već mogli da primjetite na News Feedu su počele da se pojavljuju reklame kojih ranije nije bilo.

One su za kratko vrijeme najpopularnijoj društvenoj mreži donijele ogroman novac i napravile petinu prihoda.

Promjene koje nas čekaju odnose se najvjerovatnije na oglašavanje, budući da one donose novac. O čemu se tačno radi znaćemo detaljnije u četvrtak, prenose agencije.

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!