Capital.ba

Falsifikuju brend „Pipi“

30.03.2011. / 19:30

NOVI SAD, „Neoplanta AD“ u Novom Sadu danas je najoštrije protestovala zbog falsifikovanja svog zaštićenog brenda „Pipi“ koji su, kako je saopštila ta kompanija, pojedini domaći proizvođači mesa zloupotrebili lansirajući taj proizvod pod istim imenom.
Industrija mesa „Neoplanta“ zaštitila je brend „Pipi“ na tržištima Srbije, Crne Gore, Bosne i Hercegovine, Makedonije i Hrvatske, naglašava se u saopštenju i ističe da „nijedna druga kompanija ne smije i ne može da koristi ovo ime za svoje proizvode na pomenutim tržištima i time potrošače dovede u zabludu“.

Brend „Pipi“ je među potrošačima prepoznatljiv po visokom kvalitetu i odličnom ukusu, zbog čega je nagrađen statuom za najuspješnije uvođenje brenda u akciji „Najbolje iz Srbije“.

S obzirom na to da je zadovoljstvo potrošača vrhunski prioritet Neoplante, kompanija će preduzeti sve zakonske mjere da zaštiti svoje potrošače od ovog i sličnih pokušaja manipulacije, navodi se u saopštenju.

„Pipi“ brend obuhvata proizvode od mesa- pileću kobasicu, pileću kobasicu sa povrćem, pileću kobasicu sa komadima pilećeg filea, pileću viršlu od 90 i od 205 grama, kao i pileće grudi, navedeno je u saopštenju. Tanjug

Share Tweet Preporuči

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!