“Facebook” ozbiljan biznis
11.11.2010. / 17:21
NJUJORK, U trećem kvartalu ove godine društvene mreža “Facebook” je na svojim veb stranicama imala 267 milijardi prikazivanja klasičnih oglasa i time zauzela čak 23,1 odsto američkog tržišta oglašavanje.
Oglašavanje na “Facebook-u” gotovo je udvostručeno u poređenju sa istim kvartalom prošle godine.
Ova cifra, kako je prenio internet portal SEEbiz.eu, samo dodatno pokazuje veliku snagu i rast “Facebook-a” kao ozbiljnog biznisa.
“Yahoo” je na drugom mjestu sa 141 milijardom prikazivanja, dok “Microsoft” drži pet odsto tržišta, a “Google” tek 2,7 procenata.
Podaci se, međutim, ne odnose na “Google-ove” popularne tekstovne oglase, koji i dalje čine najveći dio njegovog oglašavanja.
Ukupno gledano, tržište “online display” oglašavanja u SAD je ostvarilo rast od 22 odsto u odnosu na isti period prošle godine. Tanjug
Komentari
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]