Capital.ba

“Etarget” uveo novu formu veb oglasa

28.07.2009. / 7:40

etargetBEOGRAD, Ovoga ljeta vlasnici sajtova u Srbiji  preko kojih roba može direktno da se naruči i kupi mogu da odahnu.
Kompanija “Etarget Srbija” uvela je novi oblik oglasa kojim se svaka povoljna ponuda posebno ističe crvenim ramom tako da oni koji kupuju ili naručuju proizvode i usluge preko Interneta više nemaju dilemu da li je u pitanju popust, navedeno je u saopštenju “Etargeta”.
Novi format oglasa ima veću i upadljiviju sliku, a pored ponude prikazane su stara cijena (precrtana) i nova cijena (popust).
Ovi oglasi za oglašivače koštaju isto kao i ranije, a minimalna cijena je dinar po kliku.

Share Tweet Preporuči

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!