Capital.ba

Dobili pet miliona za održavanje autoputa „9. januar“

13.06.2018. / 12:19

BANJALUKA – „Kozaraputevi“ Banjaluka i „Geokop“ Derventa za pet miliona maraka održavaće do 2022. godine autoput „9. januar“ od Banjaluke do Doboja, saznaje CAPITAL.

Резултат слика за kozaraputevi

„Autoputevi Republike Srpske“ zaključili su danas okvirni sporazum o redovnom i zimskom održavanju autoputa „9. januar“ sa pomenute dvije firme u ukupnom iznosu od 4,27 miliona KM bez PDV-a. Sa uračunatim PDV-om održavanje autoputa koštaće 4,99 miliona KM.

„Autoputevi RS“ su tenderom, koji su raspisali krajem februara, za nabavku radova redovnog i zimskog održavanja autoputa bili spremni da izdvoje skoro 6,5 miliona maraka.

„Obaveza dobavljača je da formira punktove redovnog i zimskog održavanja (zimske službe) u Laktašima, po puštanju u upotrebu Centra za održavanje i kontrolu saobraćaja „Mahovljani“ i  u Centru za održavanje i kontrolu saobraćaja „Kladari““, bilo je navedeno u tenderskoj dokumentaciji.

Uslovi koje su firme morale da ispune da bi mogle konkurisati za ovaj posao bili su da minimalno tri godine pozitivno posluju, da imaju uspješno iskustvo u realizaciji jednog sličnog posla u posljednjih pet godina, a vrijednog najmanje 1,37 miliona KM bez PDV-a.

„Autoputevi RS“ su milionski iznos dali i za održavanje autoputa Banjaluka – Gradiška. Krajem prošle godine ovo preduzeće je dodijelilo posao održavanja autoputa preduzeću „Kozaraputevi“ Banjaluka, a vrijednost četvorogodišnjeg ugovora iznosi 2,2 miliona KM bez PDV-a.

Vlasnik „Kozaraputeva“je Dragan Čorokalo, a „Geokopa“ Savo Ružojčić.

Pored toga što će „Kozaraputevi“ održavati autoputeve u Srpskoj, Čorokalo je nedavno dobio i posao vrijedan 22 miliona KM od strane „Puteva Republike Srpske“ koji su njegovim  firmama „Prijedorputevi“ i „Kozaraputevi“ u iduće četiri godine povjerili posao održavanja puteva u oblasti 1, koja obuhvata opštine prijedorske regije.

Kompanije u vlasništvu Čorokala godinama se nadmeću na republičkim tenderima sa firmama u vlasništvu biznismena Mladena Milanovića Kaje, a taj sukob nedavno se  prelio i na teren Banjaluke, dovodeći u pitanje sistem održavanja gradskih i prigradskih puteva. Ovaj put, njihove firme su se sukobile oko 2,5 miliona KM vrijednog ugovora o održavanju gradskih i prigradskih saobraćajnica na području Banjaluke.

CAPITAL: Svjetlana Šurlan

Preuzimanje dijelova teksta ili teksta u cjelini je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na www.capital.ba
Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!