Capital.ba

Digitalizacija u centru strateškog razmišljanja BMW-a

05.08.2015. / 11:23

bmwFRANKFURT, Novi predsjednik Upravnog odbora BMW-a Harald Kriger želi da preusmjeri strategiju tog njemačkog proizvođača automobila na digitalnu budućnost koja se očekuje u tom sektoru.

“Mnoge tendencije su se intenzivirale, čak su doživjele naglo ubrzanje, prije svega, digitalizacija i propratne tehnologije donose velike promjene i u vozila i u njihovu osnovnu ulogu u našim društvima”, rekao je Kriger u obraćanju finansijskim analitičarima.

“Na toj osnovi, angažovali smo se da potpuno razmotrimo našu strategiju, ali je u ovoj fazi prerano govoriti o tome više”, dodao je Kriger, a prenosi agencija Rojters. Tanjug

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!