Digitalizacija u centru strateškog razmišljanja BMW-a
05.08.2015. / 11:23
FRANKFURT, Novi predsjednik Upravnog odbora BMW-a Harald Kriger želi da preusmjeri strategiju tog njemačkog proizvođača automobila na digitalnu budućnost koja se očekuje u tom sektoru.
“Mnoge tendencije su se intenzivirale, čak su doživjele naglo ubrzanje, prije svega, digitalizacija i propratne tehnologije donose velike promjene i u vozila i u njihovu osnovnu ulogu u našim društvima”, rekao je Kriger u obraćanju finansijskim analitičarima.
“Na toj osnovi, angažovali smo se da potpuno razmotrimo našu strategiju, ali je u ovoj fazi prerano govoriti o tome više”, dodao je Kriger, a prenosi agencija Rojters. Tanjug
Tagovi: bmwdigitalizacijaharald krigerstrategija
Povezane vijesti
Komentari
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]