Capital.ba

Deseti Weekend Media Festival okupio rekordnih 5000 posjetioca

25.09.2017. / 9:37

 ROVINJ, Velikim koncertom Nene Belana i Fiumensa završeno je jubilarno izdanje Weekend Media Festivala koji je održan pod pokroviteljstvom Adris grupe. Stara tvornica duhana u Rovinju ove je godine ugostila više od 160 govornika na preko 60 panela. U protekla je tri dana na najvećem događanju medijske i komunikacijske industrije u jugoistočnoj Evropi sudjelovalo rekordnih 5000 posjetitelja.

“Veliku desetu obljetnicu proslavili smo u revijalnom tonu kako i priliči – uz mnoštvo zanimljivih panela, atraktivnih predavača, popratnog sadržaja i odličan glazbeni program. Siguran sam da ovaj jubilarni Weekend nikoga nije ostavio ravnodušnim i veselimo se planiranju prve godine druge dekade festivala koji okuplja posjetitelje iz cijele regije”, zaključio je Tomo Ricov, direktor festivala.

U tri intenzivna dana ovogodišnji Weekend Media Festival definisao je koji nas ključni trendovi i izazovi očekuju u komunikacijskoj industriji, a govorilo se i o mindfulnessu, promjenama u konceptu prijevoza, start-upu koji mijenja globalno obrazovanje, dolasku umjetne inteligencije te kako Google i Facebook dominiraju na tržištu oglašavanja.

„Jubilarku je obilježilo partnerstvo s nordijskim zemljama, imali smo panele o deset godina PR-a i digitala, a govorilo se i o STEM revoluciji. Također, zanimljiva rasprava razvila se na temu novinarstva 21. stoljeća s kojeg je zaključak da je kvalitetan sadržaj prioritet čitatelja bez obzira kojom platformom se služi“, kaže Nikola Vrdoljak, direktor programa.

Prvi dan Weekenda obilježilo je predavanje nagrađivanog novinara The Sunday Timesa Jonathana Calverta koji je ispričao kako je izgledalo biti dijelom istrage koja je dovela do pada najmoćnijih ljudi FIFA-e, a prepuna dvorana bila je na panelu „Od Ramonesa do Rozge“ na kojem je znanstvenik Boris Jokić govorio o važnosti savremene muzike u obrazovanju.

Burna rasprava razvila se sljedećeg dana na panelu „Agrokor naš svagdašnji“ na kojem se razgovaralo o komunikaciji Agrokora u vrijeme krize sa zaključkom da je sve odrađeno pogrešno. Panel „Sve što ste oduvijek željeli znati o susjedima, a niste ih se usudili pitati” bio je jedan od najzabavnijih na ovogodišnjem Weekendu. Sudionici su panel pretvorili u stand up komediju gdje se svatko zabavljao na svačiji račun osvrćući se na aktualnu situaciju na Balkanu uz fantastične primjer dobrih i loših strana susjeda.

Dodijeljena su i priznanja za najbolje digitalne radove u devet SoMo Borac kategorija koji je ove godine imao rekordnih 145 prijava, a čak 55 reklamnih agencija iz regije konkuriralo je na BalCannes reviji. Najbolja agencija 2017. je Grey Ljubljana, a titulu najboljeg projekta odnio je Dear Mr. President, agencije Imago Ogilvy.

PR

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!