Deset najiritantnijih statusa na Fejsbuku
19.03.2013. / 7:00
NJUJORK, Anketa koju je sproveo Sweatband.com pokazala je da je više od polovine ispitanika smanjilo posjete društvenim mrežama kako bi izbjegli iritantne statuse.
Postoje stvari koje nerviraju veliki procenat korisnika Fejsbuka, prenose agencije. Deset najiritantnijih korisnika društvenih mreža:
1. Opsjednuti vježbanjem i dijetama – 53 odsto
Korisnici koji osjećaju potrebu da podijele svaku kaloriju koju su sagorjeli i konzumirali, i svaki detalj vježbanja.
2. Oni koji fotografišu svaki obrok – 45 odsto
Oni koji kače fotografiju svakog obroka, od jutarnjeg kroasana, pa do večere u restoranu.
3. Tajanstveni statusi – 42 odsto
Oni koji statusima ‘mole’ prijatelje da im postavljaju dodatna pitanja jer napisano nikome nije jasno.
4. Opsesivni igrači igrica – 37 odsto
Korisnici koji uporno šalju zahtjeve za igrice.
5. Ponosni roditelji – 36 odsto
Bombardovanje fotografijama djeteta na kojima samo on vidi razliku.
6. Šerovanje ličnih stvari – 32 odsto
Korisnici koji dijele nevjerovatno lične stvari.
7. Checker-innersi – 26 odsto
Korisnici koji se čekiraju na svakom mjestu na kojem se pojave.
8. Pozivanje na događaje – 25 odsto
Korisnici koji vas pozivaju na svaki događaj kog mogu da se sjete, čak i kad ne živite u istoj zemlji.
9. Stalni komentatori – 22 odsto
Oni koji vole da komentarišu sve što se objavljuje.
10. Samopromoteri – 19 odsto
Obično vlasnici malih biznisa koji svakog prijatelja tretiraju kao potencijalnog kupca.
Tagovi: anketafejsbukposjetastatusi
Povezane vijesti
Komentari
Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]