Capital.ba

Čudić: Novi identitet i lepeza proizvoda

09.04.2010. / 7:45

BANJALUKA, Ime “Kosig Dunav osiguranje” uskoro odlazi u istoriju, a iz ove velike osiguravajuće kompanije, pored novog identiteta, najavljuju i širenje lepeze proizvoda i agresivniju ekspanziju na bh. tržištu.

Saša Čudić, generalni direktor “Kosig Dunav osiguranja” Banjaluka, kaže da su promjene logične, jer je “Dunav osiguranje” Beograd odavno većinski vlasnik paketa akcija banjalučke osiguravajuće kuće.
Osiguravajuća kuća “Kosig Dunav osiguranje” uskoro će se na tržištu pojaviti s novim imenom. Kakve još novosti donosite?
ČUDIĆ: “Kosig Dunav osiguranje” će u narednih mjesec dana i zvanično javnosti predstaviti novi korporativni identitet i novi naziv “Dunav osiguranje” Banjaluka, što je bilo sasvim logično s obzirom na to da je “Dunav osiguranje” iz Beograda, najpoznatija regionalna kompanija u osiguravajućem sektoru, sa tradicijom dugom više od 140 godina, odavno većinski vlasnik našeg društva.
“Kosig Dunav osiguranje” je na pragu velikih reformi. Obavićemo reorganizaciju cijelog društva, a promjene se odnose na izmjenu naše unutrašnje organizacione strukture, ljudske resurse i novu tržišnu ponudu – atraktivniju i pristupačniju svim našim postojećim i budućim korisnicima. Svi naši kapaciteti biće okrenuti ka inovativnim proizvodima po pristupačnim cijenama i na zadovoljstvo naših korisnika. S tim u vezi uvodimo i specijalizovanu službu, određene softverske inovacije radi lakše komunikacije s našim korisnicima i besplatnu info-liniju kako bismo poslovanje kompanije učinili maksimalno transparentnim, a naše korisnike što zadovoljnijim.
Koje nove proizvode planirate uvrstiti u svoju ponudu?
ČUDIĆ: Na tržištu ćemo se uskoro pojaviti sa mnogo novina, među kojima su posebno interesantni novi paketi osiguranja usmjereni ka poljoprivrednicima i osiguranju imovine. Na moje veliko zadoljstvo, proizvod životnog osiguranja, koji je u našoj ponudi tek mjesec dana, doživio je veliko interesovanje. Nismo iznenađeni interesovanjem, jer smo našim korisnicima dali mogućnost da za 65 feninga dnevno ugovore polisu životnog osiguranja, ali i da iskoriste mogućnost da ugovore i određena dodatna osiguranja iz naše široke ponude. Ovo je samo dio proizvoda koji će u narednom periodu biti plasirani u duhu našeg novog korporativnog slogana “Za Vaše dobro”, kojim želimo da uputimo poruku svim našim osiguranicima da će biti maksimalno zadovoljni.
Kakve efekte očekujete od nove strategije i paketa proizvoda koje planirate da ponudite na tržištu?
ČUDIĆ: Tekuću godinu ćemo iskoristiti za naše tržišno pozicioniranje i stvaranje bližeg odnosa s našim korisnicima u želji da pokažemo koliko smo društveno odgovorna kompanija. Nakon što smo ove godine uspješno obavili dokapitalizaciju vrijednu 7.094.500 KM, čime ćemo u potpunosti izvršiti pokriće tehničkih rezervi, neće postojati bojazan da li će do isplata šteta doći ili ne. Mi smo i do sada bili poznati po brzoj isplati šteta, a sada ćemo to podići na još viši nivo. Naše opredjeljenje je, takođe, i značajno investiciono ulaganje u RS i BiH i da ostvaren profit ostaje upravo na ovim prostorima.
Udruženje osiguravajućih društava RS već duže vrijeme upozorava na nelojalnu konkurenciju na tržištu, koja klijentima nudi nezakonite popuste i nastupa sa damping cijenama. Na koji način se osiguravajući sektor može izboriti s tom pojavom?
ČUDIĆ: Agencija za osiguranje RS je obavezna da suzbija nelojalnu konkurenciju, a društva koja su se bavila ovakvim poslovima moraju biti kažnjena privremenim ili trajnim oduzimanjem licenci ili novčanim kaznama. Ovakvih pojava će i dalje biti sve dok ne budu izrečene sankcije onima koji se time bave. Nelojalna konkurencija je nastala kada su pojedina osiguravajuća društva na polisama prikazivala definisane tarifne cijene, a zatim vraćala novac u kešu i obezbjeđivala besplatan tehnički pregled, te davala druge pogodnosti. Na taj način je na tržištu nastao haos.
“Kosig Dunav osiguranje” ima veoma jasan stav da ni na koji način neće učestvovati u ovakvim nezakonitostima. Mi smo kao velika kompanija i kao član Udruženja osiguravajućih društava RS ukazali na ove probleme čelnicima MUP-a i Agencije za osiguranje RS i očekujemo njihove brze reakcije.
Kako komentarišete to da su se na tržištu osiguranja do sada veoma često prodajom bavile nelicencirane osobe?
ČUDIĆ: Sasvim je sigurno da je veliki broj građana do sada bio u situaciji da mu neki zastupnik nudi jeftin vid osiguranja, sa besplatnim tehničkim pregledom, pri čemu se automobil i ne odveze na tehnički pregled, i uz slične “pogodnosti”. Tržište osiguranja je potrebno što prije disciplinovati i time da zastupanje neće moći da obavljaju fizička lica. Zakon o posredovanju u osiguranju RS je došao u pravom trenutku i jasno propisuje da zastupnici u osiguranju moraju biti registrovana pravna lica. Na ovaj način će se sasvim sigurno i tržište osiguranja uozbiljiti, a vozila će njihovi vlasnici morati voziti na tehničke preglede. “Kosig Dunav osiguranje” radi sa licenciranim saradnicima i nastavićemo saradnju uz poštivanje svih zakonom propisanih pravila.  Nezavisne novine

Preuzimanje dijelova teksta ili teksta u cjelini je dozvoljeno, ali uz obavezno navođenje izvora i uz postavljanje linka ka izvornom tekstu na www.capital.ba
Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!

    Komentari na članak: Čudić: Novi identitet i lepeza proizvoda

    1. sudija

      ko su saradnici???

    2. igor

      koja si ti varalica i mazalica. koga je samo doveo za svoje saradnike pa neka ga je sramota. samo pere za sebe i SP RS