Capital.ba

Čubrilović i Okilj o razvojnim programima Aerodroma Banjaluka

19.09.2010. / 12:58

BANJALUKA, Ministar saobraćaja i veza Republike Srpske (RS) Nedeljko Čubrilović razgovaraće sutra sa direktorom Aerodroma RS Zoranom Okiljem o izvršenom procesu sertifikacija Aerodroma Banjaluka za pružanje usluga u međunarodnom vazdušnom saobraćaju, uvođenju novih linija, reorganizaciji preduzeća i preseljenju uprave na aerodrom radi smanjenja troškova i o razvojnim programima.

        Radna posjeta ministra Čubrilovića Aerodromu Banjaluka zakazana je za sutra u 11.00 časova, a konferencija za novinare u 12.00 časova u prostorijama Aerodroma, saopšteno je iz Ministarstva saobraćaja i veza Srpske.

        Okilj je izjavio ranije za “Fokus” da predstojeću zimsku sezonu očekuje sa optimizmom, koji bazira na čvrstim planovima za otvaranje novih komercijalnih linija prema nekim evropskim destinacijama, koje će, ukoliko se do kraja godine obistine predviđanja o sigurnom ukidanju viznog režima za građane BiH, banjalučkom aerodromu obezbijediti polaznu osnovu za dalji razvoj.

        Polovinom jula uspostavljena je linije Banjaluka – Ljubljana – Banjaluka, u saradnji “Skaj Srpske” i slovenačke “Adria ervejz”, a ubrzo poslije toga javili su se i predstavnici “BH Erlajnza” zainteresovani za ponovno otvaranje linije Banjaluka – Cirih – Banjaluka.

        Okilj je objasnio da je riječ o tri sedmična leta prema Cirihu u ranim jutarnjim časovima i povratkom u popodnevnim časovima, a planirano je, takođe u saradnji sa “BH Erlajnzom” i uspostavljanje komercijalne linije Banjaluka – Amsterdam – Banjaluka.

        On je rekao da i jedna manja austrijska kompanija takođe želi otvaranje linije Beč – Banjaluka – Beč, ali će se o tome nešto više znati krajem septembra. Ovakvih i sličnih ponuda sigurno će biti daleko više poslije ukidanja viznog režima, što, osim građana BiH, sa nestrpljenjem očekuje i uprava banjalučkog aerodroma.

        “S naše strane, nastojaćemo da ljudima pružimo što više mogućnosti i izbor najpovoljnih aranžmana. Ukoliko bi sve išlo po planu, namjera nam je da, osim s Ljubljanom, Amsterdamom i Bečom, Banjaluku već u narednoj godini povežemo svakodnevnim letovima s Beogradom, ali i s najfrekventnijim evropskim aerodromom u Frankfurtu. Poslije toga mogli bi se posvetiti i razvoju drugih usluga, poput kargo saobraćaja”, naglasio je Okilj, naglasivši da su upravo za taj vid saradnje zainteresovani ruski privrednici.

        On je dodao da je osoblje Aerodroma Banjaluka od nadležne međunarodne komisije ljetos dobilo odgovarajuće sertifikate za rad, koje moraju da posjeduju zaposleni na međunarodnim aerodromima.

Share Tweet Preporuči

    Tagovi:

    Povezane vijesti

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!

    Komentari na članak: Čubrilović i Okilj o razvojnim programima Aerodroma Banjaluka

    1. lemi

      otkacila mi se tastatura. htio sam napisati da premijer, koji reprezentuje sve gradjane, treba obratiti paznju na gramatiku. ali ovdje je problem o propadanju aerodroma za koji vlast nije nasla adekvatno rjesenje, na zalost.

    2. lemi

      to poruci psuje, on psuje po medijima.

    3. avion

      Lemi,obrati pažnju na gramatiku!

    4. Akcionar

      Mi bi se povezivali sa svijetom avionima, a nemamo ni poštenu autobusku stanicu. I ova u BL je žalosna, a o Trebinju da i ne govorim. Oni teže da budu turistička destinacija, a autobusi dolaze na parking kod zgrade Elektroprivrede i morate pitati ženu u najbližoj kafani kad ima neki autobus…

    5. r.grahovac

      Obecanja, obecanja, kao kora dobro pecenog hleba jedva ceka da se prelomi. Nisam znao da Zivim u obecanoj zemlji.

    6. r.grahovac

      Nemozete otvoriti autobusku stanicu u Trebinju, iako stvarno nije vasa. Pa svejedno, kad to uspijete onda cu verovati i u tri aerodroma Sokolac, Trebinje i B. Luka.

    7. lemi

      lucky, prije 10ak dana mi je zatrebalo da hitno dodjem do trebinja radi sastanka udruzenja malih akcionara u fabrici alata. da je drzave, sjeo bih na avion na banjaluckom aerodromu, i sletio u najavljivani trebinjski aerodrom, ili bar na dubrovacki, i dosao za sat vremena.
      sramota je da banjalucki aerodrom ima jednu ili nijednu liniju i da sa njega saobraca samo miloradov avion.

    8. Akcionar

      Interesantno je kako se baš pred izbore navodno pojavljuju razni zainteresovani prevoznici da lete za Banjaluku. Prema izjavi bivšeg direktora nepostojećeg aerodroma u Trebinju, mi ćemo još malo imati toliko letova sa Mahovljana da će nam trebati bar još jedna pista :)

    9. lucky

      postoji li barem jedan clanak na ovom sajtu, a da ga ti nisi prokomentarisao? get a life!!!!

    10. lemi

      kako vas nije sramota, cubrilovicu prodana duso, pa vi ne mozete obezbijediti ni liniju do beograda a ovdje pricate bajke narodu. sta rade zaposleni u aerodromu? sto bleje pasivno, umjesto da naprave 2-3 protesta ispred miline zgrade i ukazu na to da se ovako ne radi. aerodrom samo gomila gubitke iako je uradio dokapitalizaciju prije 2 godine. dno dna.