Capital.ba

Carlsberg povećao udio na tržištu

21.07.2010. / 15:14

BEOGRAD, Carlsberg Srbija saopštio da je u prvih šest mjeseci 2010. na srpskom tržištu piva imao udio od 26,5 odsto, 2,5 procentnih poena više nego u istom periodu 2009.
Prema podacima Udruženja pivara i sladara Srbije, prodaja piva na srpskom tržištu u prvoj polovini 2010. godine bila je 2,5 miliona hektolitara, 13 odsto manja nego u istom periodu lani.
Generalni direktor Carlsberga Srbija Aleksandar Radosavljević kazao je da je Carsberg od dolaska na tržište Srbije investirao 165 miliona evra, a do kraja 2010. planirano je ulaganje 12,5 miliona evra. Emg.rs

Share Tweet Preporuči

    Komentari

    Molimo Vas da pročitate sledeća pravila pre komentarisanja:
    Komentari koji sadrže uvrede, nepristojan govor, prijetnje, rasističke ili šovinističke poruke neće biti objavljeni. Nije dozvoljeno lažno predstavljanje, ostavljanje lažnih podataka u poljima za slanje komentara. Molimo Vas da se u pisanju komentara pridržavate pravopisnih pravila. Komentare pisane isključivo velikim slovima nećemo objavljivati. Zadržavamo pravo izbora i skraćivanja komentara koji će biti objavljeni. Mišljenja sadržana u komentarima ne predstavljaju stavove poslovnog portala CAPITAL.ba. Komentare koji se odnose na uređivačku politiku možete poslati na adresu [email protected]

    Vaša e-mail adresa neće biti objavljena. Sva polja su obavezna!